Cavemaster RPG

Obsah článku:

Vynalézání

 

Není problém použít věc nějakým neobvyklým způsobem, vypravěč to nanejvýš ocení opravou +/-1 pokud se to zvlášť hodí, nebo to moc nejde, ale je ještě možnost pokusit se vymyslet nějakou věc, která zatím neexistuje. To se pak vezmou kamínky ze znalosti duchů, kteří odpovídají za danou oblast a řeší to dál jako spor proti obtížnosti určené vypravěčem. Tedy může například vymyslet barvu, co se nesmyje při dešti atd.

 

Magie (v základu se předpokládá, že se na ní nehraje)

 

Řeší se jako spor proti obtížnosti v záslosti na efektu, kterého se snaží hráč dosáhnout. Efekty se pohybují od překážení až po vyčarování předmětu z ničeho, nebo vyvolání příslušného zvířete.

< Strana 5 >
Strana 4
Napsal Vojtěch 09.05.2012
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 29 příspěvků.
ČAS 0.094558954238892 secREMOTE_IP: 3.133.148.145